środa, 28 maja 2014

Siemano :)
Troche długo nie pisałam xd Nie miałam czasu, ale postaram się to nadrobić :) :P
Dziś nie wiele opiszę, ale za to w sobotę wstawię zdjęcia z ogniska ( moja mama zdała egzamin xdxd)
W czwartek dokładnie 22 czerwca byłam na wycieczce w Warszawie. Nie ukrywam, że trochę nudno było, ale przynajmniej nie było lekcji xd
Zwiedzaliśmy sejm, muzeum, stadion, planetarium no i galerię w Jankach. Jeżeli miałabym polecić co kolwiek to myślę, że było by to muzeum i galeria. Nic innego mnie nie zaciekawiło. 
Bardzi dużo czasu zeszło nam na zwiedzanie tego wszystkiego, potem bolały nogi xd :(

Od ... w sumie od wczoraj wieczorami ciagle pada i nie ma gdzie wyjść. Wczoraj chciałam napisać, ale wyłączyli mi internet. Zastanawiam się co by tu w taki dzień porpbić... hmmm .. :) 
Jeszcze sie zobaczy :DD Nie nawidzę jak pada !!

A wam jak mija dzień? ;)
Papa :*

wtorek, 22 kwietnia 2014

Siemano :)
Święta, święta i po świętach :( Szkoda trochę ... Bardzo szybko zleciały. Ale trudno. Wy też tak macie, że w święta duużo jecie? Masakra .. :D
Dzisiaj postanowiłam zrobic tag muzyczny :D Zabaczymy co z tego wyjdzie xd

No to zaczynamy !

1. Obecnie słuchasz:
Obecnie słucham ... Natasha Bedingfield - Wild Horses <3 Zakochałam się w tej piosence *.*
2. Piosenka, której słowa najlepiej Cię opisują:
''Przeważnie, (przeważnie) zachowuję się poważnie
Przeważnie (przeważnie) nikogo nie drażnię,
Przeważnie (przeważnie) słucham rad uważnie...
... pokazy mody i zurnale nie obchodza mnie wcale
fason swój dobieram sama jak staruszka korale
Mam typ osobisty niczym dowód 
I osobisty powód 
By czuć się wygodnie, swobodnie 
Polski rodowód w aktach 
Opieram się tylko i wyłącznie na faktach''
3.twoja ulubiona piosenka:
Nie mam ulubione, zazwyczaj słucham ego co wpada w ucho xd
4.PIosenka, która zawsze poproawia ci humor:
Long & Junior - Tańcz Tańcz Tańcz. :DD
5.Prześladowca, który cały dzień chodzi Ci po głowie:
Nothing last forever 
6.Przy tej jest Ci smutno:
Avril Lavgine - When you're gone :((
7.Gdy czujesz wściekłość w tle gra:
DJ Got Us Fallin'  in Love
8. W podróży zawsze towarzyszy Ci :
Heh, wszystkie jakie mam w telefonie. Nie będę wymieniać, bo jest ich 175 xd :DD
9.Przed tobą trudny okres, motywuje Cię:
hans Solo - Dopóki Jestem. Przyjaciółki, które pasjonują się siatkówką pokazały mi ją i tak jakos samo z siebie zaczęło mnie motywować :)
10.Ta przypomina Ci o kimś ważnym:
Nelly - Just a dream. Jak powie się prz Klaudii ten tytuł to powie od razu 'zamknij się' xd Ona wie o co chodzi xd
11.Piosenka z twojego dzieciństwa:
Była taka to lecialo jakoś ''Weź mnie, weź mnie na ręce, i nie potrzeba nic więcej'' no tak jakoś, ale teraz nie pamiętam jaki tytuł :)
12.Płaczesz ze śmiechu, gdy słyszysz:
Piosenka o komarze xd
13.Tę zadedykujesz komuś kogo kochasz:
Ola- Tylko Ty
14.Tym co Cię wkurzają zaśpiewasz:
Pokażę środkowego palca xd :DD 
15.Piosenka, którą zawsze śwpiewasz ze wszystkich sił:
Celine Dion - My heart will go on


To by było na tyle :)
A wam jak zleciały swięta ? :)
Pochwalcie się :D
Papa :**

11

sobota, 19 kwietnia 2014

Siemano J
Wreszcie święta ! Już się nie mogłam doczekać tych wszystkich wspólnych przygotowań
Ubierania koszyczka, malowania pisanek, robienia mazurków.
Dlaczego ten czas tak długo leci?? Nie  wiem jak Wam, ale mi strasznie długo zlatuje dzień.
Dzisiaj pokażę Wam w co ubiorę się w święta J


Pierwszy dzień :
Bokserka - bon prix, spódniczka - sinsay, kurtka - H&M, buty - deichman.



Drugi dzień:

Sukienka - F&F, kurtka - H&M, buty - CCC


A tutaj mazurki :

Mój:



I brata:


Wesołych Świąt
Paaa :*



niedziela, 30 marca 2014

                                                                       Siemano :)
Trochę długo nie pisałam, nie miałam czasu .. ani pomysłów.
W sumie teraz też nie bardzo wiem o czym mam pisać :D
Wczoraj byłam na urodzinach u przyjaciółki. Oprócz mnie były jeszcze dwie inne. Wszystkie cztery przyjaźnimy się od jakiegoś czasu. W sumie to nawet nie wiem skąd to się wzięło i od czego zaczęło.
Takich urodzin nigdy nie zapomnę. 
 A tu takie  zdjęcia <3


Kochane :**
Paaa :**

piątek, 28 lutego 2014

Siemano :)
Długo nie pisałam, wiem, ale to dlatego, że nie miałam czasu.
Od wczoraj nie odzywam się z moimi ''przyjaciółkami''. Napiszę o tym dzisiaj, jeśli nie chcecie tego czytać to omińcie ten post.
Zaczęło się od zdjęcia klasowego, na którym nie było w pierwszej kolejności przewodniczącej klasy,bo była w Londynie u rodziców, a potem mnie bo miałam wypadek przy treningu i musiałam jechać na prześwietlenie do lekarza. Może i to głupie kłócić się o zdjęcie, ale to nie jest pierwszy raz kiedy coś takiego się stało. 
Pewnie większość z czytających pomyśli sobie, że ''głupia jakaś, o zdjęcie się kłóci jakby nie było ważniejszych spraw''. Może tak, ale dwie osoby z klasy poprosiły, żeby poczekać jeden dzień w wywołanie zdjęcia ... Nie chciały zaczekać, to ich sprawa, ale to było chamskie. Przynajmniej moim zdaniem.
Dzisiaj się na mnie obraziły o to, że nie chciałam sama siedzieć na korytarzu w szkole i poszłam do dziewczyn, których one nie lubią. Tak na prawdę to nie wiem o co im chodzi ... i pewnie się nie dowiem. 
No, ale trudno. 
Stwierdziłam, że jakby na poważnie się ze mną przyjaźniły to by czegoś takiego nie było. 
Założę się, że teraz myślą, że ja będę je przepraszać. Hahahahahahah chyba są śmieszne. 
Większość osób myśli, że przyjaźniłam się z nimi, bo 
1. mają dobre oceny,
2. Klaudia jest w innej klasie,
3. Nie miałabym się do kogo odezwać.
A to nie prawda, bo uczę się sama dla siebie i nie potrzebne mi są do tego przyjaciółki. Fakt, że Klaudia jest w innej klasie, ale to też nie znaczy, że nie mogę na przerwach spędzać z nią czasu. A to, że nie miałam się do kogo odezwać to nie prawda, bo dzisiaj właśnie gadałam z takimi osobami, które zmieniły o mnie zdanie dzisiaj. 

Nie zamierzam się nad sobą użalać tylko dlatego, że moje ''przyjaciółki'' się obraziły. Wtedy nie byłabym sobą :) 
Najlepiej jest mieć na wszystki wy*bane :*

Paa :*

czwartek, 13 lutego 2014

Siemano :)
Korzystając z okazji, że mam duuużo wolnego czasu postanowiłam zrobić tag o kosmetykach.

1.Jeden kosmetyk, który zabrałabyś na bezludną wyspę?
Myślę, że był by to puder :DD
2.Kosmetyk, któregardzo źle się czuje, a tak to nie o zapachu nie możesz znieść?
Są takie perfumy, ale nie wiem jak się nazywają, są w takiej buteleczce szklanej zabarwionej na niebiesko. Mają tak mocny zapach, że czasem jak wąchnę to mi się cofa. Nienawidzę tego zapachu !!
3.W jakich kolorach cieni czujesz się najlepiej?
Nie używam cieni, nie lubię ... 
4.Jakim kolorek najczęściej malujesz paznokcie?
Na razie nie mam zbytnio co malować, ale jak już coś to perfectly flash - Avon :DD
5.Farbujesz włosy?
Dwa lata temu w wakacje zaczęłam farbować włosy, ale tylko szamponami koloryzującymi. Niestety kolory nie schodziły, więc musiałam coraz częściej farbować.
6.Jakiego kosmetyku nie używasz z lenistwa?
Bazy i różu :D
7.Najtańszy kosmetyk kupiony przez ciebie?
lakier do paznokci z bazarku :DD
8.Czy używasz peelengów do twarzy?
Peelingów nie, ale żeli do twarzy tak, codziennie rano i wieczorem.
9.Używasz kremu pod oczy?
Yyyy ... nie mam takiej potrzeby :)
10.Jakiego podkładu używasz?
Na codzień nie używam podkładów, ale jeżeli już coś to matującego.
11.Jakiej maskary używasz teraz?
Lash millionaire False lasheh effect z miss sporty
12.Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Zdecydowanie eyeliner, łatwiej mi się nim maluje.
14.Ulubiona szminka?
Markwins International - The color workshop
15.Lubisz kolorowe makijaże?
Mogą być, ale bez przesady.
16.czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tylko gdy jadę do lekarza i baardzo, ale to bardzo źle czuję, a tak to nie.
17.czy sądzisz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Mam strasznie niską samoocenę, więc raczej za dobrze nie wyglądam.
18. Co myślisz o sztucznych rzęsach?
Nigdy nie miałam i nie chcę mieć. Uważam, że najlepsze są naturalne, pomalowane tuszem.
19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli i palcy xd 
20.Czy masz piegi?
Takie malutkie, dokładnie jest ich 8 i na szczęście są niewidoczne :)

Miłego czytania :)
Paa :**

środa, 12 lutego 2014

Siemano :)
Ferie się niby kończą, ale ja sobie je chyba przedłużę. Nie wiem jak to się stało, ale teraz jakoś nie dawno złapałam zapalenie ucha, gardła ... Z zapaleń to chyba tyle, do tego jeszcze dochodzi katar i ból głowy .... Masakraaa.
I co ... no muszę leżeć dopóki nie wyzdrowieję. Już mi się nie chce. Na początku trochę mi się to podobało, ale już mi się znudziło. Pierwszy raz mam tak, że marzę o tym, żeby wstać i coś zrobić, cokolwiek, mogę nawet sprzątać, żeby tylko nie leżeć.

Ostatnio sprawdzałam bilety na Cavaliade. To takie zawody jeździeckie w skokach przez przeszkody. 
I coś mi się wydaje, że chyba raczej nie pojadę ... No trudno. Jakoś to trzeba będzie znieść wszystko.

To paaa :**

niedziela, 9 lutego 2014

Siemano :)
Nienawidzę zimy ... Nie wiem dlaczego tak jest ... 
Jeszcze teraz się rozchorowałam ;/  Na szczęście ... tzn. nie wiem czy aż tak fajnie, bo mam ferie i nie zrobie sobie zaległości w szkole, ale teraz też nie pojadę ani na narty ani .. nigdzie.
Od grudnia planowałam te ferie, miały być takie idealne. Już myślałam, że w końcu coś wyjdzie ...


Już nie wiem o czym mam na tym blogu pisać :) Inne dziewczyny piszą o tym co robiły, kogo poznały, jakie rzeczy kupiły, a ja ?? Ja sobie siedzę w domu i jeżdżę na treningi. W prawdzie to nie miał być blog o koniach i nie będzie, ale o czym innym ja mogę pisać?  No nic, pomyślę i może jutro coś ambitniejszego wymyślę :DD

Paa:**

wtorek, 4 lutego 2014

Siemano :)
Dzisiaj nie będę się za bardzo rozpisywała. Chciałam tylko napisać, że chciałabym nagrać filmik.
Potrzebna mi będzie wasza pomoc do tego :)  Jeżeli chcecie mnie zobaczyć i ogólnie to ja się zachowuję to w komentarzach musi się znaleźć przynajmniej 6 kreatywnych pytanek :)
Jak będzie mniej i w przeciągu kilku dni nie pojawią się nowe, nagram odpowiedzi na te pytania, które będą.

Paa :**

poniedziałek, 3 lutego 2014

Siemano :)
Dzisiaj postanowiłam dodać post o mich zwierzakach :)
Zrobiłam im parę zdjęć co było baardzo trudne, bo one nie umieją wysiedzieć chwili w miejscu.
Zacznę może od najmniejszego.
Ma na imię Dino, ja chciałam go nazwać Piorun, bo wtedy miałam fazę na ten film i strasznie mi się to imię podobało, ale nikomu się nie podobało, więc zostało Dino. W sumie to nie wiem tak dokładnie kto to wymyślił, ale jak się wszyscy uparli no to niech będzie ...
Ma już 5 latek, jego rasa to ''maltańczyk''. Przynajmniej coś w typie maltańczyka. Pamiętam, że jak przeglądaliśmy ogłoszenia z pieskami to wtedy jadłam kanapki. Mojej mamie się spodobał i pojechaliśmy po niego jeszcze w ten sam dzień, ale bardzo późno wieczorem. tak się cieszyłam, że już nie mogłam dojeść tych kanapek, a mam mnie straszyła, że jak nie zjem to nigdzie nie pojedziemy. Kupiliśmy go w Radomiu. Trochę musieliśmy przejechać, ale było warto. Dino jest taki trochę dziwny, bo ma jednego krzywego ząbka i zawsze jak siada do jedną, zazwyczaj tylną łapę na między przednimi. To tak śmiesznie wygląda. Zawsze mówię, że jakby któś miał zły humor i popatrzyłby na mojego Dinusia to od razu by się uśmiechnął :D
A to jego zdjęcia:

\

Teraz Border. Ma około 3 lata. Rasa to Border Collie. Nie jest za duży, taki fajny.
Przez jakiś czas moja mam go tresowała, ale teraz z braku czasu przerwała. Jednak nie pozapominał. Border ma za sobą jedną wystawę. Wtedy był jeszcze nie doświadczony, więc nie bardzo wiedział on i moja mama jak się mają zachować. 
Border jest bardzo ruchliwy. Bardzo lubi biegać i bawić się. Jednak nie zawsze mam czas, żeby się z nim bawić. Zwłaszcza teraz jak jest zimno. Postaram się to nadrobić. 
Borderek jest bardzo towarzyski, lubi się przytulać. Cudowny piesek :)


Miłego oglądania i czytania 
paaa :**


niedziela, 2 lutego 2014

Siemano :)
Dzisiaj przyjaciółka namówiła mnie, żebym zrobiła tag o mnie :)
I tak jakoś wyszło, że udało jej się mnie namówić, więc zrobię go :D

1.Jak masz na imię?
Wiktoria, ale nienawidzę jak ktoś tak na mnie mówi. Wolę Wika :)
2.Ulubiony kolor?
Tak szczególnie ulubionego nie mam, ale jak już coś to róż.
3.Masz jakieś zwierzę?
Wszyscy mówią, że mam zoo w domu, bo mam dwa psy (Dino i Border) i chomika. Moja mama jeszcze chciała kota xd
4. Masz chłopaka?
Nie ... A szkoda :(
5.Ulubiony przedmiot w szkole?
Ulubionego nie mam, ale najłatwiej mi jest się nauczyć z biologii i chemii. Jeżeli już miałabym wybierać to te dwa przedmioty.
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Hmmmm ... Jeszcze nad tym nie myślałam, na razie chciałam skończyć gimnazjum i liceum (profil bio-chem),
no, a potem studia. Myślę, że wyjdzie w trakcie co chciałabym robić. Tak na prawdę zawsze marzyło mi się zdanie kursu na instruktora jazdy konnej :)
7.Masz rodzeństwo?
Tak się złożyło, że brata :) Ma na imię Kuba.
8.Gdzie byś chciała wyjechać na kilka dni?
Tak się składa, że akurat jadę tam gdzie chciałam :) Dokładnie do Grójca, do wujka i cioci :)
9.Masz GG, Skype, Fb ?
Mam wszystko i mogę podać :)
10.Masz najlepszą przyjaciółkę?
Mam ich cztery xd : Klaudia, Natalia, Jola i Maria :) Wszystkie lubię baaardzo :*
11.Jak ubierasz się w zimę, a jak w lato?
W zimę zazwyczaj w bluzy i długie spodnie, żeby mi było ciepło, a w lato krótkie spodenki i bluzki z krótkim rękawem. Tak standardowo :)
12.Ulubiona marka kosmetyków?
Za dużo kosmetyków to ja nie używam, ale jak już coś to chyba raczej te z Avonu :)
13.Rzecz bez, której się nie obejdziesz?
Telefon <3 Ewentualnie błyszczyk :D
14.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Dawid Kwiatkowski <3 
15. Ulubiony aktor/aktorka?
W sumie to nie mam ...
16.Ulubiona książka?
''Cavaletti'' i ''Dosiad naturalny''
17.Ulubiony sklep z ubraniami?
Terranova, H&M, C&A
18.Twoje hobby?
Skoki przez przeszkody. Ja to uznaję raczej za pasję, ale hobby tez może być :)
19.Malujesz się?
Tylko eyelinerem i tuszem, ewentualnie pudrem.
20.Kolor ścian w pokoju?
Pomarańczowy z zielonymi, kwiecistymi tapetami.
21.Najgorszy przedmiot w szkole?
Historia ( bez urazy dla historyków)
22.Co najczęściej oglądasz na yt?
Ostatnio zaczęłam oglądać filmiki z programem na Srebrną Odznakę Jeździecką, będę się przymierzała może we wrześniu.
23.Rozpuszczone czy spięte włosy?
W szkole rozpuszczone, a w domu spięte
24.Ilu masz znajomych na fb ?
536 :)
25.Ulubiony sportowiec? 
W dziedzinie skoków to chyba Jarek Skrzyczyński, a ujeżdżenia Andreas Helgstrand.

Miłego czytania :) 
Paa :*




wtorek, 21 stycznia 2014





Siemano :)
Miałam nagrać filmik, ale tak jakoś się trochę wstydzę :)
Powiem wam, że dzisiaj w szkole było baardzo fajnie. Autobusy nie jeździły, bo droga była za śliska.
U nas w klasie było tylko 10 osób, czyli mniej niż połowa i nie mieliśmy lekcji hah marzenie *.*
Chciałabym, żeby jutro też tak było.
Wczoraj miałam taki mały przypał w klasie dokładnie na WOS'ie zaszło takie zdarzenia, które nie powinno mieć miejsca. Na szczęście nie rozeszło się to po szkole :D
W niedziele nic takiego nie robiłam, a w sobotę byłyśmy z Klaudią na zdjęciach i własnie wczoraj chyba mi je wysłała. I chciałam się nimi pochwalić xd

Moim zdaniem są całkiem fajne, ale to tylko moje zdanie :)







sobota, 18 stycznia 2014

Siemanoo !
Właśnie skończyłam jeść kolację i postanowiłam, że napiszę coś :)
Dziś rano sprzątałam trochę w pokoju. Tak mi się nie chciało, nienawidzę sprzątać ...
Później odrobiłam trochę lekcji, żeby mieć wolny dzień.
Po południu poszłam po Klaudię i poszłyśmy robić sobie zdjęcia. Niestety jeszcze mi ich nie przesłała :( 
A chciałam się pochwalić :P
Dzisiaj nie robiłam nic szczególnego, chyba ...
Wczoraj po szkole, można powiedzieć, że od razu poszłam do Klaudii. 
Ona ma takiego słodkiego kota, a ja się go wcześniej bałam haha :D
nagrywałyśmy takie głupie filmiki i mogę się założyć, że się nie zgodzi żebym wstawiła ... A szkoda, bo śmiesznie było xd
Jak mi wyślę zdjęcia to jeszcze dzisiaj je wstawię, a jak nie ...
To jutro w nowym poście. 
A dzisiaj jeszcze mam zdjęcie mojej kolacji :D
Moje ulubione xd


Paa :*



niedziela, 12 stycznia 2014

Siemano :)
Trochę nie pisałam, ale w sumie to nie było zbytnio o czym :P
Nie dawno wróciłam z Łodzi i tak trochę mi się nudzi, więc piszę. I tak tego nikt nie czyta :D
W piątek po szkole poszłam z koleżankami nakręcać filmik do projektu i było tyle śmiechu, że masakra :d
Koło szkoły mamy takie fajne ''górki'' i tam też jest taka super ''biała'' droga. 
Teraz żałuję, że zgłosiłam się akurat do tego projektu ... Głupi temat i wgl. dobrze, że chociaż grupę mamy w miarę zgraną. na górkach nagraliśmy chyba 3 albo 4 sceny, a potem poszliśmy pod Biedronkę ... Jenyyy ...
nagrać ''harlem shake'' na reklamę, żeby aż tak nudno nie było. 
Wyglądało to tak, że mój tata jeździł samochodem w przód i w tył, a my tańczyłyśmy. Ludzie się na nas patrzyli jak na jakichś idiotów, ale ... Głupków z siebie robiłyśmy na rzecz szkoły hahahaaha...
jak nakręciliśmy to weszliśmy do Biedronki, bo nam zimno było i siedzieliśmy w WYJŚCIU. 
Okazało się, że u nas jest około 25 % tępych ludzi. Bo jak tak siedzieliśmy to na 20 osób wchodzących do sklepu, 4 osoby weszły wyjściem. Ale mieliśmy ubaw hahah.
To w sumie tyle się działo ... 
Jutro znowu do szkoły...
Nienawidzę :(


Paa :*

wtorek, 7 stycznia 2014

Zapowiadało się tak fajnie ... Wszystko już miałam zaplanowane. 
Dokładnie za 2 dni są moje urodziny, a z soboty na niedzielę miałam zrobić ''przyjęcie urodzinowe'' (dziwnie to zabrzmiało :D )
Już sobie wyobraziłam jak to wszystko będzie wyglądało. Rzadko kiedy spotykam się z dziewczynami, bo zwyczajnie nie mam czasu wtedy, gdy one chcą się spotkać. No ... ale mniejsza o to. 
Już w grudniu pytałam czy będą mogły u mnie nocować. Wszystkie zapewniały mnie, że tak, na 100 procent.  Ja też nastawiłam się pozytywnie. W końcu to moje przyjaciółki, więc czemu mam im nie wierzyć...
Dzisiaj na naszej grupie na fb napisałam, że robię urodziny w sobotę z nocowaniem i wgl.
Pierwsza skomentowała Maria ... No czego innego mogłam się spodziewać '' Oj, sory Wika nie dam rady, pytałam mamy, ale nie mogę, nie wiem dla czego...''  no mniej więcej tak to wyglądało... Za chwilę napisała Natalia, że ona też nie zostanie na noc, bo boi się, że wszystkich w bloku pobudzi w nocy i, że moi rodzice będą mieli pretensje. Ale gdyby tak miało być to przecież nie zapraszałabym ich ...
Więc kolejne urodziny spędzę sama w domu, fajne, prawda ? 

Po co było sobie tyle wyobrażać, nastawiać się, planować. Prędzej czy później i tak by mnie wystawiły. Może lepiej, że wcześniej się dowiedziałam, niż np. w piątek, albo w dzień ''urodzin''

Chciałam jeszcze, żeby chociaż Klaudia przyszła. Nie ukrwam, że liczyłam na to, że on na pewno będzie, ale nie, bo musi się uczyć z chemii... Nie no spoko.
Teraz już wiem, że liczyć mogę tylko na siebie i nikogo więcej. 

O mnie :)

Siemano ! 
Jestem Wika, mam ... można powiedzieć, że już 15 lat :) Mieszkam w Małogoszczu, takim miasteczku małym :) Mam młodszego brata, dwa psy ( Dino i Border), chomika (Alvin). Moją pasją są skoki przez przeszkody. Nawet zaczęłam o tym pisać bloga, ale nikt go nie czytał. W sumie nie liczyłam na to. Pisałam tak o ... dla siebie :D 15 stycznia będzie już rok jak zaczęłam skakać, a we wrześniu 3 lata jak zaczęłam jeździć. Mam 4 przyjaciółki. 
Klaudia... Przyjaźnimy się już ... 9 lat, 6 lat chodziłyśmy do jednej klasy. Masakra... jak długo. jak to przezyta to mnie pewnie wyśmeje, ale trudno... Przez ostatni czas trochę ją zaniedbałam (bez urazy :*), ale myślę, że uda mi się to jakoś nadrobić. Aaaaaa właśnie Klaudia tez ma bloga mindelsewhereee.blogspot.com
Natalia, Jola i Maria moje przyjaciółki z klasy. Przyjaźnimy się już 2 rok i  dobrze nam z tym. Teraz po tej przerwie trochę od siebie odpoczęłyśmy i myślę, że będziemy się lepiej dogadywać :) 

No to myślę, że będzie tyle :D 
Zachęcam do czytania, komentowania i obserwowania :*